Prečo sa málo slovenských firiem presadzuje v zahraničí?

Väčšina našich podnikateľov sa v určitý moment uspokojí s tým, čo dosiahne. Úspešný slovenský podnikateľ sa vďaka podnikaniu rýchlo odpúta svojím životným štandardom od ostatných ľudí vo svojom okolí. A vo chvíli, keď jeho majetok, osobné investície a úspory dosiahnu z jeho pohľadu úroveň, ktorá mu zaručuje relatívne istú osobnú  budúcnosť, sa prestane orientovať na rozvoj svojho podnikania a začne sa „zakopávať“ na dosiahnutých pozíciách.

… ďalej

 

Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>